Chiang Mai - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van sannejorrit - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van sannejorrit - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: Sanne en Jorrit

17 Mei 2005 | Thailand, Koh Tao

Nadat we heerlijk geslapen hadden in de nachttrein waren we aangekomen in Chiang Mai. Dat is wel even iets anders dan Bangkok. Een stuk schoner, geen smog en ook iets minder warm.

In Chiang Mai en omgeving hebben we een 2-daagse trekking door de bush bush gemaakt. Lekker wandelen door de jungle en rijstvelden. We sliepen op een bamboo matje bij een hilltribe. En 's ochtends douchen onder een waterval. Een hele ervaring dus, maar echt heel gaaf.

Tevens zijn we verder naar het noorden gegaan, waar we een bezoekje hebben gebracht aan Laos, het drielandenpunt oftewel Golden Triangle (Myanmar, Laos en Thailand), hilltribes waaronder de longnecks.

Onze afsluiting in Chiang Mai was natuurlijk een heerlijke massage. Die hadden we wel verdiend na onze lange dagen.

Vanuit het noorden zijn we weer teruggereisd naar Bangkok. Bah, nog steeds even vies. Wel weer even geshopt. We konden het niet laten.

Inmiddels zitten we lekker te chillen op Koh Tao, een eilandje. Het is hier ook erg warm maar wel heel mooi. Dus we vermaken ons hier wel voor de komende tijd.

Groetjes Sanne en Jorrit

PS. Pap, alvast proficiat met je verjaardag!

• 17 Mei 2005 - 08:21

Myrthe:

Heey zussie en Jorrit,
    Het klinkt echt supergaaf allemaal. Ben benieuwd naar de foto's.
    Hier gaat alles zn gangetje. Volgende week eerste tentamen. Jaja, das wel wat anders dan een douche nemen onder een waterval.
    Wordt toch wel de hoogste tijd dat jullie weer s terugkomen!!
    XXX

• 17 Mei 2005 - 09:07

José En Jean:

Hoi jongens. Het einde van de reis komt in zicht. Nu is het even relaxen geblazen na al dat gereis.
    Ik verheug me op de 31ste en we komen jullie afhalen op Schiphol.

Liefs José en Jean

• 17 Mei 2005 - 11:31

Floor:

Hey samen,

Shopaholics, haha! Klinkt allemaal heerlijk relaxed zeg,mmmmm. Doe mij ook maar een paar dagen op een eilandje!! Geniet er nog van daar, lekker uitrusten voordat je weer in het drukke Nederland bent.

Kus Floor

• 17 Mei 2005 - 12:59

Laura:

Hmm jullie hebben waarschijnlijk een betere douche gehad dan ons tijdens de autorally! wanneer komen jullie weer richting Nederland? geniet er in ieder geval nog volop van! X

• 18 Mei 2005 - 07:10

Marjolein:

Wat romantisch. Echt uit een film, douchen onder een waterval. Geniet en veel plezier
    xxxx
    Marjolein

• 18 Mei 2005 - 08:49

Babs:

Lieverd, geniet nog en tot op.....???!!!
    Kus

• 19 Mei 2005 - 16:48

Henk, Vera En Niels:

Ha die Jorrit en Sanne.
    Koh Tao lijkt echt wel een Bounty eiland. En maar chillen. Geniet nog even flink daar.
    xxxxxxxxxxxxx