Foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sannejorrit - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sannejorrit - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Sanne en Jorrit

Blijf op de hoogte en volg

21 Mei 2005 | Thailand, Bangkok

Jaja, het is eindelijk gelukt.

We hebben een aantal foto's van Thailand kunnen plaatsen op de site.

Over een paar daagjes gaan we naar de Fullmoon party op Koh Phangan! Verder zijn we nog elke dag lekker aan het chillen op het strand. Een heerlijk leventje dus.

Groetjes

Sanne en Jorrit

  • 21 Mei 2005 - 11:17

    Lorena:

    Wauw, wauw, wauw, is alles wat ik nu kan zeggen!!
    jullie zullen wel niet terug willen he, ik neem het je iniedergeval niet kwalijk, ;)
    maar toch tot gauw!

    liefs lo

  • 21 Mei 2005 - 16:54

    Floor:

    Het ziet er echt hélemaal geweldig uit!!! Jaloers,jaloers,jaloers! Jullie zullen wel balen dat jullie weer naar huis moeten. Geniet nog van de laatste dagen daar!! Tot snel.

    Kus Floor

  • 21 Mei 2005 - 16:58

    Babs:

    Lieverds! Oh wauw wat ziet dit er relaxed uit!! Geniet ervan en blij als het kan nog eventjes langer!! Tot volgende week!!
    dikke kus babs

  • 21 Mei 2005 - 17:36

    Mariek:

    Wel wat witter worden hoor voordat je terug komt!!!! Het ziet er fantastisch uit! Kusje

  • 22 Mei 2005 - 01:31

    Inge:

    mmm,wat kan ik nog zeggen na die reacties van lo,floor,babs en mariek....Echt super he!
    x
    Inge

  • 23 Mei 2005 - 07:06

    Paus:

    Nog niet aftellen, ookal moet het wel bijna...damn, het leventje in Nederland gaat jullie tegenvallen vrees ik. Maar wat, kheb een goed idee: jullie verheugen je gewoon op een volgend tripje naar florida om mij een bezoekje te brengen want hier heb ik ook niks te klagen! Kus

  • 23 Mei 2005 - 14:30

    Sandra:

    Hai lieverds,
    Helaas, het zit er al bijna op. Maar wat hebben jullie een mooie tijd gehad zeg. Ben echt stinkend jaloers op jullie. Tot snel!!

    Dikke kus

  • 23 Mei 2005 - 20:41

    Ralf:

    Hey gozert en sorry Sanne niet te vergeten! Zoals je al begrijpt kan ik weer op de site, zal wel weer aan IT liggen. Ook sorry dat ik zo weinig reageer, ik/we hebben het hier nogal druk, zitten veel in het buitenland:RS,MB en ik. Dus je hulp hebben we hard nodig. Maar rustig aan, eerst genieten van al dat moois aan de andere kant van die aardkloot! Uit jouw eerdere berichtgeving, sms-jes zit het er weer bijna op. God wat vliegt die tijd man. Maar jullie zijn wel een hele ervaring en genot rijker en dat neemt niemand je meer af. Nou je biertje in de Gaeper is al doodgeslagen dus die heb ik maar opgedronken en we kunnen dan lekker een nieuwe drinken op de 26e juni (Feestje in de Gaeper, jullie komen toch ook).

    Groetjes en kus aan beiden!

  • 23 Mei 2005 - 21:29

    Jo, Linda En Kids:

    Hoi Sanne en Jorrit,
    het is allemaal even prachtig wat jullie ons laten zien! En weer zo heel anders dan in de outback. We hopen dat jullie nog iedere dag volop genieten van alle indrukken en natuurlijk ook van elkaar, maar dat zal wel lukken met zo'n prachtig strand...
    heel veel liefs van ons alle vijf.

  • 24 Mei 2005 - 08:58

    Marjolein:

    Hoi lieve Sanne en Jorrit,

    Wat een super gave foto's!! He leven in Nl. gaat wel wer tegenvallen. En ik heb heel veel zin om jullie weer te zien. Tot op de intro!!!
    Dikke kus
    Marjolein

  • 24 Mei 2005 - 21:47

    Jajaja:

    jajaja prima outfit sjorrit

  • 25 Mei 2005 - 05:25

    Mary En Roelof:

    Jullie reisbeschrijvingen zijn al geweldig, maar de foto's doen het helemaal!!! Wat wel is opgevallen is dat Jorrit zo sportief is, nu weer bamboe-raften en bierheffen met de linkerarm. Dat bier was wel bekend, maar raften... We wensen jullie nog erge leuke en fijne laatste dagen.

  • 25 Mei 2005 - 11:38

    Lies:

    Nog een weekje!!!! Goed aan het scrubben San??? Ik zie je volgende week geloof ik he, dan hebben we een lichting 29 rules reunietje. xxx Lies

  • 25 Mei 2005 - 14:22

    Nance:

    He Droomkoppel!
    Waar jullie allemaal geweest zijn dat is echt niet normaal! Jammer dat jullie er met het HOVO niet bij zijn want aan die boom te zien kan Jorrit wel wat sport gebruiken (haha). Gelukkig snel daarna. San, heb echt zin om je weer te zien en die "kutjanus" van je ook hoor. Geniet nog van de laatste daagjes want voor je t weet is alles weer normaal... Dikke Kussen Nance

  • 27 Mei 2005 - 08:24

    Sanne & Babette:

    Hi mensen! Dat ziet er niet verkeerd uit! Nog 4 weekjes en dan zitten wij er ook! De tijd gaat echt veel te snel! We zijn vandaag terug gekomen van de witsundays, t was wederom weer fantastisch, we hebben super weer gehad dus ons kleurtje begint eindelijk te komen! Geniet nog even van jullie tijd daar! Kus Babs

  • 29 Mei 2005 - 08:00

    Paus:

    Nog even genieten...laatste momentjes!Veel liefs!

  • 29 Mei 2005 - 13:21

    Lies:

    hey sneaky ratten, ik vond het weer gezellig San!!!!!! Alleen die vieze poepbruine kleur moet eraf!!!!! xxx lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2006

Dominicaanse Republiek

31 Mei 2005

Weer thuis!

21 Mei 2005

Foto's

17 Mei 2005

Chiang Mai

07 Mei 2005

Bangkok
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 32540

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: