Weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sannejorrit - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sannejorrit - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Sanne en Jorrit

31 Mei 2005 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Inmiddels zijn we weer veilig thuis aangekomen in Nederland!

Wij willen iedereen bedanken voor de leuke berichtjes die er telkens opstonden, tijdens de afgelopen 4 maanden.

Tot snel allemaal.

Groetjes Sanne en Jorrit

• 31 Mei 2005 - 13:11

Lies:

Ik wacht vol smart op het fotoboek wat ik binnen drie daagjes te zien krijg. Super leuk dat je dat zo snel doet!!!!hahahahahahaha..
    xxx lies

• 31 Mei 2005 - 20:32

Jo, Linda En Kids:

Lieve Sanne en Jorrit, wat heerlijk dat jullie weer veilig thuis zijn. Jullie hebben een geweldige reis achter de rug, een ervaring om nooit te vergeten en fijn dat wij mee mochten genieten.
    Tot binnenkort, veel liefs en een dikke kus van ons alle vijf.

• 11 Juli 2005 - 18:03

Arne:

Hee Jorrit,

Geweldig man die reis.
    Zie nu pas voor het eerst je site. Zeker weten een aanrader zo te zien.

Wie weet spreken we elkaar weer eens.