Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van sannejorrit - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van sannejorrit - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: Sanne en Jorrit

23 Februari 2005 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vanuit Greymouth zijn we verder gereden richting de twee grootste glaciers van Nieuw Zeeland.
Hier hebben we een glacier walk geboekt en hebben we met een gids de Franz Josef gletsjer beklommen en dus een aantal uren op het ijs gelopen.

Verder hebben we de Fox Glacier en het Lake Matheson bezocht en zijn we naar Haast gereden. Hier hebben we de nacht doorgebracht in een caravan uit ongeveer het jaar 1935. Verder stonden er een paar duikers op de camping die kreeften, tonijn en andere vissen hadden gevangen en ons uitnodigden om mee te eten. Zelfs Sanne heeft vis gegeten en vond het nog lekker ook.

Vandaag aangekomen in Queenstown en vanmiddag gaan we naar een bar die alleen maar bestaat uit ijs; van de muren en stoelen tot zelfs de glazen. Vandaag en morgen verblijven we de hele dag in Queenstown en daarna gaan we verder richting Milford Sound.

Groetjes Sanne en Jorrit

• 23 Februari 2005 - 07:58

Ralf:

Was al jaloers maar nu ik die bergen zie al helemaal, maar Sanne wie is die stoere dude met die bril en dat rode shirt!

• 23 Februari 2005 - 07:58

Maud En Lieke:

Hallo Sanne en Jorrit. Wij vinden het heel leuk om jullie op de computer te zien. De foto's zijn voor ons het leukste. Groetjes en tot over een tijdje.
    Maud en Lieke

• 23 Februari 2005 - 09:09

Floor:

Hey San en Jorrit,
    Wat ziet het er daar prachtig uit zeg! Krijg kriebels, ga denk ik ook maar zo'n reis maken!Super mooi!Lieverds,tot snel.
    Kus Floor

• 23 Februari 2005 - 15:33

Laura:

Jeetje ziet er gaaf en indrukwekkend uit zeg! volop geniet daar merk ik wel. moeten jullie dus nog zeker een poos mee door gaan, ben jaloers! X Laura

• 23 Februari 2005 - 19:17

Marianne:

Hoi Sanne,

Super, dat het je is gelukt de Glacier te beklimmen! Ben hartstikke jaloers. Maar, hier is het ook best gezellig. Nieuwe collega's.... Groetjes!!!

• 23 Februari 2005 - 19:52

Siem:

RATATA RATATA RATATATATATA

• 23 Februari 2005 - 20:08

Ben:

Hej Sanne + Jorrit. Even achter de PC gezeten om te zien - en daadwerkelijk - hoe de reis verloopt. Zou zo het vliegtuig willen nemen. Hier zitten we al een hele dag in een sneeuw storm (20-25m/s en sneeuw). Groetjes van ons allen
    Ben

• 23 Februari 2005 - 21:48

Linda ,jo En Kids:

Ha die avonturiers! wat een prachtige foto's! doet ons denken aan onze reis naar Alsaka, "eeuwen" geleden.Al deze ervaringen en indrukken blijven voor altijd in je geheugen gegrift, geniet ze!!! liefs van ons alle vijf

• 24 Februari 2005 - 07:58

Henk, Vera En Nelis:

Ha die Jorrit en Sanne.

Zo te zien gaat alles goed daar beneden. Wat een indrukken. Leuke foto's. Stinkend jaloers. Blijf 'm opzetten. Allemaal gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf.
    In B'dorp loopt ook alles goed.
    Doei, xxxxxxx

• 24 Februari 2005 - 09:25

Meriam:

jeetje, jullie blijven maar komen met mooie verhalen en foto´s. Volgens mij doen jullie echt elke dag gave dingen! Ga zo door, kus

• 24 Februari 2005 - 15:56

Josselien:

Lieve San en Jorrit!

Kijk nu pas voor het eerst op jullie site!
    OOH WAUW!
    jarloers..........
    Heerlijk camperen met stoere duikers die kreeft voor jullie maken....

Korte broek tussen het ijs??? Vanuit het (nu) ijskoud en bevroren Nederland kan ik me dat gewoon niet voorstellen.

Lieverds geniet ervan! Ben erg benieuwd naar jullie volgende bericht.

PS. San ik mis je. Maastricht is anders zonder je.......

Kus voor jullie

• 26 Februari 2005 - 12:55

Aldo(cygnific,FD-agent):

hey sanne, wat is dat mooi zeg allemaal!!!!
    leuke foto`s ook!
    take care, en bedankt voor je e-mail nog!!!

• 26 Februari 2005 - 15:56

Mariek:

Deze reis zullen jullie niet snel vergeten als ik het zo allemaal zie... Wauw! Kus

• 27 Februari 2005 - 11:04

José En Jean:

Indrukwekkende foto's. Ben benieuwd naar die honderden andere.
    Zal een weekend tegen die tijd reserveren.
    Veel plezier verder.

Liefs José en Jean

• 27 Februari 2005 - 13:35

Judith:

Wat zien jullie er gelukkig uit daar. Tot snel x

• 27 Februari 2005 - 14:36

Paus:

Lieve schatjes!Sorry ik heb echt nog veel te weinig gekeken op jullie site, maar wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk hoor...ik ga waarschijnlijk over 2 weken naar florida! Geniet ervan, we mailen, dikke kus paus

• 27 Februari 2005 - 18:32

Corry - Leon:

Leuke foto's(het mogen er van ons best wat meer zijn) van een indrukwekkend land.
    De Franz Josef Glacier lijkt ons prachtig(jullie waren trouwens niet eens aangelijnd)
    Neem op zijn tijd rust zodat jullie alle indrukken kunnen opnemen en verwerken.
    Nog veel reisgenot toegewenst.
    Corry en Leon