Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van sannejorrit - WaarBenJij.nu Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van sannejorrit - WaarBenJij.nu

Dunedin

Door: Sanne en Jorrit

28 Februari 2005 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Allereerst willen we jullie bedanken voor alle berichten die telkens op de site worden gezet. Erg leuk om te lezen!

In Queenstown zijn we inderdaad nog naar Minus 5, de bar die volledig uit ijs bestaat, gegaan. We kregen een winterjas en handschoenen en mochten toen de kou trotseren. Eenmaal binnen kregen we een heerlijke cocktail (om op te warmen, natuurlijk).
Vanuit Queenstown zijn we verder gereden naar Te Anau, het uitgangspunt voor een tocht naar de Fjorden. Afgelopen zaterdag zijn we naar Milford Sound gereden en hebben we een cruise gemaakt door deze fjord. Tijdens deze cruise hebben we ook nog zeeleeuwen en heel veel dolfijnen gezien van enkele meters afstand.

Zondag zijn we doorgereden naar Dunedin, een stad aan de oostkust van het zuidereiland. Vandaag blijven we ook de gehele dag in Dunedin, waarna we verder rijden richting Christchurch. Hier vertrekt namelijk op 7 maart ons vliegtuig naar Sydney.
A.s. vrijdag gaan we nog een walviscruise maken om walvissen te spotten en zaterdag avond gaan we naar een rugbywedstrijd in Christchurch.

Groet Sanne en Jorrit

• 28 Februari 2005 - 08:24

Ralf:

Wie zou die foto van het Oktoberfest nou gemaakt hebben? Zien er wel te bruin uit, gaat jullie goed geloof ik. En ben je Frodo nog tegen gekomen?

• 28 Februari 2005 - 09:01

Dioné:

gaaf die bar... hier is 't bijna even koud buiten..gisteren speciaal voor jullie stukje Lord of the Rings gekeken...cheers!

• 28 Februari 2005 - 09:32

José:

Met wat antivries in jullie aderen was de kou goed uit te houden zo te zien.
    Zo'n bar heeft wel wat.
    Succes met walvisspotting.

Liefs José en Jean

• 28 Februari 2005 - 10:26

Dylan:

He sjonnies, jullie hebben dus de ideale bar gevonden!!! Alias je moet je biertje zo snel mogelijk opdrinken anders bevriest het!!! Bravo

• 28 Februari 2005 - 10:26

Dylan:

• 28 Februari 2005 - 15:30

Jochen:

Dylan, volgens mij moet jij Jorrit even bellen voor een ernstig gesprek. In al die jaren dat ik hem ken heeft hij nog nooit zo laf zuipgedrag vertoond als nu....

• 28 Februari 2005 - 15:37

B Van O En Maarten Van Der L:

Jorrit, je bent net een eskimo!!

• 28 Februari 2005 - 18:54

Aimee:

Hee,

wauw klinkt super!!!
    xx

• 01 Maart 2005 - 16:17

Kraak:

supermooie foto`s, en gelukkig is de reis nog lang niet voorbij! ben nu al beniewd naa rde volgende verhalen!!

• 01 Maart 2005 - 18:22

Lies:

Zitten jullie wel eens 5 minuten stil?? M'n inbox zit elke keer vol met jullie nieuwe berichten. Maar echt super leuk om te lezen!!! Dikke kus, Lies

• 01 Maart 2005 - 20:41

Repke:

he hallo!!
    ben best jaloers als ik dat zo zie!! maar bij ons is het ook zo koud hoor!!
    volgens mij gaat t allemaal wel goed daar he?
    heel veel plezier nog, maar dat komt wel goed he?x repke

• 01 Maart 2005 - 21:15

Babs:

Hai lieve San!
    Hoest met de uitbreiding?? Begint al goed met de dolfijnen?
    Geniet lekker, hoe was de cocktail?

dikke kus babs

xxx Myrthe

• 02 Maart 2005 - 11:41

Hepi 3:

hey hepi,
    zo wil ik het zien.een heel correcte foto.
    gr hepi 3

• 02 Maart 2005 - 15:27

Judith:

Hee,
    zijn jullie gezichten rood verbrand van de zon of zat er echt zoveel alcohol in die coctail.
    Wel een te gave bar. Zoiets zou hier ook moeten kunnen!
    x

• 02 Maart 2005 - 20:20

Henk, "Sjaan" En Nelis.:

Ha die Jorrit en Sanne.

Alles goed?
    Zoals jullie op de foto's staan, doen jullie echt niet onder voor de oorspronkelijke Maori's.
    Hebben jullie inmiddels al ontdekt hoe de oorspronkelijke Maori's elkaar begroeten? Dat horen we graag van jullie.
    De tijd gaat snel. 7 maart vertrek naar Sydney. De laatste dagen nog even in Christchurch. Je waant je hier (volgens onze Nieuw-Zeeland gids) echt in het oude Engeland.
    Bedankt voor de enthousiaste kaart en nog veel plezier. We kijken al weer uit naar het volgende reisverslag. Zet 'm op.
    xxxxxxxxxxxx

• 03 Maart 2005 - 11:19

Josselien:

Lieverd!

We hebben jullie kaart ontvangen super leuk!
    Veel plezier met de walvissen, dolfijnen en met Yab en Yum.......

Kus Jos

• 03 Maart 2005 - 16:07

Jo,linda En Kids:

Hoi Sanne en Jorrit, wat zien jullie er goed uit en wat ondernemen jullie veel! wij genieten met jullie mee, de kids vonden de foto's helemaal toppie. wij zijn alle 5 door de griep geveld en kijken weer uit naar jullie volgende bericht. dikke kus van ons allemaal.

• 03 Maart 2005 - 19:24

Kelly:

Hallo Sanne en Jorrit!
    Echt supergaaf om te lezen wat jullie allemaal doen zeg! Nieuwtje: Ik vertrek 22 maart naar Australie!! Ik ga in mijn eentje en heb het opeens besloten. Ik moet helaas wel werken eerst voordat ik ga reizen, dus ik denk dat ik een maand of 2 in Sydney verblijf voordat ik door ga. misschien kom ik jullie nog tegen!