Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van sannejorrit - WaarBenJij.nu Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van sannejorrit - WaarBenJij.nu

Tasmanie

Door: Sanne en Jorrit

21 Maart 2005 | Australië, Sydney

Aangezien we eindelijk weer terug zijn in de bewoonde wereld, hierbij het langverwachte mailtje met nieuwe avonturen.
Zondag 13 maart hebben we vanuit Melbourne het vliegtuig genomen naar Launceston op Tasmanie.
Zonder het te weten werden we hier opgewacht door enkele familieleden van Jorrit en zijn we naar hun huis gegaan.
's Avonds hebben we genoten van een Aussie barbecue met alle familieleden wonende op Tasmanie en de volgende dag naar Mount Cradle gegaan.

Vanaf dinsdag zijn we rond gaan reizen met de auto die we mochten lenen van Christina en Darrel.
Eerst zijn we naar de westkust gegaan en hebben we hier een luxe rivercruise gemaakt in Strahan. Daarna verder gereden naar Hobart en daar de hele middag een beetje rondgehangen en gegeten.
Vanaf vrijdag zijn we via de oostkust teruggereden naar Launceston en hebben we onderweg enkele natuurwonderen, stranden en een onbewoond eiland bezocht.

Morgenochtend vliegen we weer terug naar Melbourne en gaan we onze reis voortzetten naar het midden van Australie.

Groetjes Jorrit en Sanne

• 21 Maart 2005 - 05:49

Henk, Vera En Nelis:

Ha die Jorrit en Sanne,
    Iedere ochtend (voor dat we gaan werken) openen we even jullie site om de ontwikkelingen te volgen. Nu een reisverslag uit de onbewoonde wereld. En dan nog wel een eiland voor jullie zelf alleen. Echt overleven. Dat lukt.

• 21 Maart 2005 - 12:43

Inge:

He Sanne, echt super al je verhalen! Hoe was de riviercruise?En echt super zon onbewoond eiland, net zo indrukwekkend als je zou verwachten? Geniet ze!
    x
    Inge

• 21 Maart 2005 - 12:56

Lies:

hi lieverds, zo te lezen leven jullie nog. Ik was al bang dat jullie verdwaald waren. haha. Dikke kus, Lies

• 21 Maart 2005 - 14:05

Floor:

He lieverds,

Eindelijk weer een berichtje van jullie!! Joehoe!! Ben blij dat alles nog goed gaat. Leuk dat de familie van Jorrit jullie kwam verrassen. Kun je weer lekker bijkomen. Geniet er nog van!

Kus Floor

• 21 Maart 2005 - 15:23

José:

Gewend aan de regelmatige berichtgeving vanuit Nieuw Zeeland op de site, begon men zich hier en daar af te vragen of alles oké was.
    Toen je belde , zei je dat het allemaal wat moeilijker en ook duurder is dan in NZ.
    Geniet van de outback en Ayers Rock.

Liefs Jean en José

• 21 Maart 2005 - 20:07

Jo, Linda En Kids:

Hoi Sanne en Jorrit, ook wij zijn blij met jullie nieuwe bericht. Samen met Thimo en Jorno keken we iedere dag of er weer nieuws was. Wat leuk dat jullie zo ver van huis door familie werden verrast! Heerlijk om te lezen dat alles goed met jullie is en we zijn erg beniewd hoe jullie de outback gaan ervaren. heel veel liefs van ons allemaal!!

• 21 Maart 2005 - 21:30

Dioné:

begon me inderdaad al af te vragen of jullie hele spannende dingen aan 't meemaken waren. wat blijkt: puur genieten! echt waanzinnig gave reis. hier alles ok; aftellen naar verhuisdatum! groets&liefs

• 21 Maart 2005 - 21:32

Dioné&iris:

oh ja & namens iris: helemaal gaaf die jonge kangaroe& koala...op naar de slangen&enge beesten vd outback! xxxx

• 21 Maart 2005 - 21:32

Dioné&iris:

• 22 Maart 2005 - 07:03

Babs:

Hai wereldreizigers, Zo te zien komen jullie om van de cultuur en natuur!!! Wel genieten!! Sanne, daten eind mei op terras met rose!!! dikke kus babs

• 22 Maart 2005 - 07:05

Babs:

Sanne, die kangaroe is lief!! Kan je die niet meenemen? kus

• 22 Maart 2005 - 11:55

Laura:

He chicks! ben blij te horen dat jullie nog zo aan het genieten zijn! ben wel een beetje jaloers als ik die foto's zie. Genietse! X lau

• 23 Maart 2005 - 09:10

Eva:

He lieve sannie en jorrit!Super om alles te lezen!Ik ben echt onwijsssss jaloers (maaarrr jullie verdienen het hoor!!) Denk nog steeds veel aan je Sannie en mis je, maar geniet en tot snel!!Dikke kus!!

• 23 Maart 2005 - 13:21

Mariek:

He lieve San en Jorrit, en nog steeds maken jullie zoveel mee, dat wordt afkicken straks! Maar het lijkt me super om mee te maken! Kus

• 23 Maart 2005 - 13:30

Stijn:

hejhej,

wat heftig he, al die mooie natuurparken en diertjes enzo! en bierbrouwerij en wijntour:)

zoals hier boven al gezegd is, dat wordt echt weer afkicken als jullie hier weer zijn...

nog heel veel plezier, het blijft leuk om dit allemaal te lezen!

groet'n stijn

ps jorrit al wat afgevallen? was toch ook een beetje een doel van jullie reis?

• 24 Maart 2005 - 09:32

Kraak:

natuurwonderen? nounou waar zijn de foto`s? echt superleuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken!
    x kraak

• 24 Maart 2005 - 20:03

Jummie:

Sanne ik heb je nieuw baantje voor als jullie ooit thuis komen al gevonden. Fotomodel met SKIPPY dat is echt te lief!! Jullie verhalen blijven echt super blijf er jaloers door.. Sorry dat het zo lang duurde voordat je weer eens iets hoorde vanuit het nederlandse front,maar we volgen jullie avonturen op de voet! Hier gaat alles z'n gangetje. Geniet er maar weer lekker van... op naar de volgende avonturen. Veel liefs dikke kus Jum

• 25 Maart 2005 - 06:36

Luc:

Leuk om zo te volgen waar jullie uithangen, ik herbeleef zo ook weer mijn avonturen daaro. Enjoy mates!

• 25 Maart 2005 - 06:36

Luc:

• 26 Maart 2005 - 06:56

Aldo(cygnific,FB-agent):

hey sanne,
    nog effe snel voordat je weer verder gaat, alles ok hier, nieuwe naam van programma is: FLYING BLUE !
    nou wat erg hey zo`n naam, trainingen zijn in volle gang ierdeen is moe en er ziek van 1heel team van de FO.moet naar de M.O, we gaan afscheid nemen van KANA......en jij zit daar heerlijk aan de andere kant van de wereld.!!!!!
    geniet er van!
    xx aldo

• 26 Maart 2005 - 06:58

Aldo(cygnific,FB-agent):

sanne,
    darling jij gaat je inschrijven bij ELITEMODELS als je terug komt geweldig al die foto`s van kana-babe naar fotomodel! hahahaha

• 28 Maart 2005 - 12:02

Corry En Leon:

Sanne en Jorrit we genieten met jullie mee en we hopen natuurlijk dat
    jullie in het midden van Australië ook weer vele mooie ervaringen op zullen doen. We zijn benieuwd naar de volgende foto's.

Groetjes en veel liefs van ons.

• 28 Maart 2005 - 13:43

Daan:

Ha Sjorrit,

Goed om te zien dat je het nog steeds naar je zin hebt daar, maar ik moet je toch nog even complimenteren met die luxe hempjes die je draag, echt SCHITTEREND! Groetjes Daan

• 29 Maart 2005 - 11:08

Lies:

Jullie frequente updating is aan het minderen he? Eerst hielden jullie ons elke vijf dagen op de hoogte. Nu moeten we het doen met eens in de twee weken etc. Geniet, kus

• 29 Maart 2005 - 12:16

Marianne:

He allebei!

Nou wederom fantastische dingen meegemaakt. Jullie blijven aan de gang. Kel is nu net weg en heeft ook al van die verhalen (ze komt op gang). Kan niet wachten om jullie verhalen te horen met de gezichtsuitdrukkingen erbij, want het is echt geweldig zoals jullie het beschrijven! Nou, ik heb hier een baan en de rest vertel ik allemaal wel als jullie terug zijn.

Groetjes Marianne

• 30 Maart 2005 - 09:11

Henk, Vera En Niels:

Ha die Jorrit en Sanne.
    Alles goed?
    Volgens ons is het echt overleven daar in de middle of nergens. Outback. Alleen maar woestijn en af en toe een verdwaalde woestijnrat. Ik hoorde laatst dat het daar al 2 jaar niet geregend heeft. Hoe zit het met de overlevingspakketten? We zien al uit naar jullie eerste overlevingsberichten. Rook signalen?
    xxxxxxx