Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van sannejorrit - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van sannejorrit - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Sanne en Jorrit

10 Maart 2005 | Australië, Sydney

Afgelopen maandag hebben we Nieuw Zeeland verlaten en zijn we 's avonds aangekomen in Sydney. Na met enkele strubbelingen door de douane te zijn gekomen (Jorrit was behoorlijk in omvang toegenomen sinds de foto in het paspoort; Sanne zag er blijkbaar ook heel anders uit met een stoere zonnebril en het haar vast), zijn we naar ons hostel in de wijk Kings Cross gegaan.

Even dachten we weer terug te zijn in Amsterdam, want een deel van Kings Cross doet niet veel onder voor de rosse buurt in Amsterdam. Verder een prima buurt en erg dicht bij het centrum.
De afgelopen dagen hebben we lekker gerelaxed in Sydney. Alle bezienswaardigheden bezocht, zoals de Opera House en de binnenstad en verder veel kangaroes, koala's en terrasjes gezien.

Vanavond reizen we verder richting Melbourne en gaan we vanuit daar naar Tasmanie.

Groetjes Jorrit en Sanne

• 10 Maart 2005 - 05:44

Henk, Vera En Nelis:

Ha die Jorrit en Sanne,
    De aankomst ging anders dan je gedacht had. Geeft niet, dat moet je allemaal gewoon een keer meemaken. Het gaat weer lekker bij jullie. Relaxen en terrasjes. Volhouden!!!
    xxxxxxxxxxxxxxx

• 10 Maart 2005 - 08:13

Floor:

Hey lieverds,

Geniet er van daar in Australie!!

Kus Floor

• 10 Maart 2005 - 08:20

Ralf:

Ach ik heb ook problemen gehad in land in te komen, ik werd zou op mijn portemainnee sporen van amfetamine hebben en het heeft me heel wat tijd en overredingskracht gekost om hen ervan te overtuigen dat ik nix bij had. Maar zoals al eerder gezegd werd, moet je ook weer meegemaakt hebben. Uiterst leuk land, maar iets te streng deurbeleid. En als backpacker ben je altijd de lul!

• 10 Maart 2005 - 08:48

Dioné:

jorrit..too much beers??
    groets van NL waar lente heeeel vorozichtig begint

• 10 Maart 2005 - 11:51

Van Dijk:

jorritelairelair, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa jajajajaja, dat bepalen we zelf wel.

• 11 Maart 2005 - 13:29

Myrthe:

Heey vakantievierders,
    Sanne, ik heb het echt geprobeerd hoor. Onmogelijk, veel te moeilijk haha. De verschillen zijn niet te vinden... (Jorrit, je weet wie het zegt hè) Veel plezier verder en ik wacht nu op de foto's van Sanne met een grote slang om haar nek, want die mag nu uiteraard niet ontbreken na al die dierenfoto's van de afgelopen weken. Kun je misschien doen als je naar de Australian Zoo van Steve Irwin gaat. ("What a beauty")

XXX Myrthe

• 12 Maart 2005 - 06:50

ALDO Is De Naam:

lieve sanne, bedankt voor je mailtje....je bent geweldig!
    En mens wat zie je er heerlijk uit op die foto`s!
    wel gaaf zeg dat sydney, mooie foto`s ook, en dat koala beestje kan je er niet 1 meenemen als huisdier of zo...!!!!
    we hebben net feestje gehad op het werk, voor onze inzet...nou dat werd tijd! we allemaal 50E gekregen van de KLM, dus dat word shoppen!!!!!!
    Verder is het erg druk op de vloer, het nieuwe programma komt er aan kana gaat weg etc etc etc.
    nou ja bla bla bla zit je helemaal niet op te wachten! Ik hoop dat je niet wel tevreden bent over mijn naamsaanduiding op je site, en ja idd er is maar 1 aldo!
    mens geniet er verder van en take care.
    xx aldo
    ps:ook voor jorit!!!!(ook al ken ik die alleen maar van de foto`s!)

• 12 Maart 2005 - 11:21

Lorena:

Eey sanne,
    ik heb nu pas het juiste adres van jullie site, heb nog niet alles gelezen, maar wel de fotos bekeken, kortom echt fantastisch!!!
    Veel plezier en geniet van jullie avonturen!!
    liefs lo

• 12 Maart 2005 - 15:40

Paus:

Lieve schatten jullie vermaken je wel. Het verschil op de foto is idd niet duidelijk maar het weer wel hoor. Hier:wind,regen,hagel alalalalala. Oftewel op naar Florida, over 1 week hoop ik. Liefs Paus

• 12 Maart 2005 - 16:57

Judith:

Wat een lieve beestjes, echt zo'n hoog aaibaarheids gehalte. En dan niet die man die zo in omvang is toegenomen. Dat ze daar zo streng over zijn! Dan staat Kel nog een hoop te wachten!

• 12 Maart 2005 - 19:29

Lies:

Het was echt fantastisch in Mestreech!!!! Of ik niet weg was geweest!! Neem maar een koalaatje mee naar huis!! Dikke xxx

• 13 Maart 2005 - 11:34

Jo, Linda En Kids:

hello Sanne en Jorrit!
    prachtige foto's weer om te bekijken, brengt herinneringen boven van onze reis down under... dat land heeft zoveel moois te bieden! geniet ze, liefs van ons alle vijf!!

• 13 Maart 2005 - 14:05

Jurianus:

he sasjorrit en sanne,
    Aangekomen in Down Under... ziet er ook weer niet al te misselijk uit. Heb zelf weer even 3 daagjes mtricht aangedaan om BRC en Pipa te bedanken voor de afgelopen jaren dat we met ze maar vooral om ze hebben moeten lachen.
    Backpackerds veel plezier en ik hoor het wel weer.... X en een blikske

• 14 Maart 2005 - 11:50

Marianne:

He Sanne en Jorrit!

Nou, klinkt weer allemaal fantastisch. Hier in NL mis je niks, nog steeds hetzelfde. Kel gaat nu ook bijna. Wie weet komen jullie elkaar onderweg nog tegen! Groetjes marianne

• 14 Maart 2005 - 19:07

Giselinde:

Hi folks,
    Nog bedankt voor jullie kaartje! Blijft iedere keer weer een feestje om jullie nieuwe verhalen en foto's te bekijken. Ga een donderdag zelf met masters naar Zwitserland om die kakkers van Lausanne te verslaan! Zal wel op gebied van de bar zijn, maar heb er wel zin. Laat snel wat van me horen. Veel plezier nog.
    x Gies

• 18 Maart 2005 - 17:06

Henk, Vera En Nelis:

Ha die Jorrit en Sanne,
    Leuk jullie gisterenavond (voor jullie 'smorgens vroeg) even via de telefoon te horen. Afgelopen zondag zijn jullie aangekomen in Tasmanië met een binnenlandse vlucht en maandag weer terug naar het vasteland. Wel erg leuke familie-contacten daar en ook nog een auto meekrijgen. Allemaal leuk leuk leuk.
    De volgende keer weer meer.

xxxxxxxxxxxx

• 18 Maart 2005 - 22:49

Frenske:

G'day mates!!

Lekker aan het sjonnen in Melbourne? Vergeet niet een keer te gaan stappen op Chappelstreet... en de botanic gardens zijn de mooiste die ik ooit heb gezien. Tip: ga een keer naar een Ozzie rules wedstrijd in de MCG of Colonial staium dat is echt heftig!!! Geniet ze en tot snel!!
    X en Blikske

• 19 Maart 2005 - 13:29

Maarten En Susan:

Hoi Sanne en Jorrit, even een berichtje van je nichtje! Ik heb op oma's verjaardag jullie adres gekregen en kan nu eventjes kijken. Heel erg leuk die verhalen en foto's! Wij zitten inmiddels in Indonesie met de familie van Maarten. Ook heeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk!!! Helaas zijn wij te lui om een website bij te houden, maar we zijn ook maar een kleine maand weg. Wij wensen jullie nog veel plezier en bij het volgende internetcafe kijken we weer even!

GROETJES!!!!!!

• 20 Maart 2005 - 15:10

Toos, Marijke, Dorus En Jan:

Wij hebben van Henk en Vera de verhalen over jullie belevenissen gehoord. Geweldige belevenissen moeten dat zijn. Genieten jullie ernog maar van. Veel plezier.