Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van sannejorrit - WaarBenJij.nu Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van sannejorrit - WaarBenJij.nu

Christchurch

Door: Sanne en Jorrit

03 Maart 2005 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vanuit Dunedin zijn we via de oostkust verder gereden naar het noorden en hebben we onderweg een stop gemaakt in Timaru.
Hier hebben we 's middags even een balletje geslagen op de plaatselijke golfcourse en zijn we de volgende dag naar Christchurch gereden.

Vandaag (vrijdagochtend) hebben we in Kaikoura een walviscruise gedaan en walvissen en dolfijnen gezien. Verder de zeeleeuwen kolonie bezocht, die op enkele meters van je vandaan lag te zonnen.

Na Kaikoura weer terug gereden naar Christchurch, waar we de aankomende dagen nog vertoeven. Vandaag en morgen een beetje in de stad aan het hangen en terrasjes aan het pakken. Morgen nog naar de rugby wedstrijd en zondag moeten we onze auto inleveren (dus de hele zondagochtend die bende in de auto opruimen).
Maandag vliegen we naar Sydney en zullen we jullie op de hoogte houden van onze avonturen in Australie.

Groetjes Sanne en Jorrit

• 04 Maart 2005 - 04:50

Inge:

He Sanne en Jorrit,

Echt super cool al jullie verhalen en foto's. San, als ik terug ben, kom ik graag een keer de foto's in het echt bekijken! Geniet van je laaste dagen in Nieuw-Zeeland.
    x
    Inge

• 04 Maart 2005 - 06:33

Mary En Roelof:

Thnx voor de kaart. Nu weer walvissen en dolfijnen .... Is toch wat anders dan eenden en meerkoeten ... Veel plezier daar verder!!

• 04 Maart 2005 - 08:09

Ralf:

Ook thx voor onze kaart, geniet maar van het weer daar, hier is het berekoud, dik pak sneeuw en - nogwat graden. Alles OK, en ja nu naar GO AUSSIE GO. Geniet en niet nog meer bier drinken, als je een lekker hotel nodig hebt, zeg het ff proberen we vanuit hier je in een Radisson te boeken!
    Hugs & Kisses to you both!

• 04 Maart 2005 - 13:19

Ton En Mia:

bedankt voor de tip, gelukkig werkt met www ook. Al genoeg stof voor hermanneke 8!! Leuke trip zo te zien. Goede voortzetting.

• 04 Maart 2005 - 14:42

Marjolein (v/d B):

hee lieverds!!
    Leuke foto's man!!!
    Geniet van jullie tijd daar en we mailen
    dikke kus
    marjolein

• 04 Maart 2005 - 18:31

Jorno!:

hoi sanne en jorrit ik vind het vet cool dat cafe van ijs jullie leken wel op eskimo's!was die walvis groot? leuk al die foto's.ik heb ook in de atlas gekeken waar jullie zijn. dikke kus jorno!

• 04 Maart 2005 - 18:32

Jorno!:

• 04 Maart 2005 - 18:37

Daan:

Ha Sanne en Jorrit,

Goed om te zien dat het nog allemaal goed gaat daar. Hoe lang blijven jullie nog, ik heb namelijk plannen om half juni t/m eind augustus ook te gaan backpacken. Lijkt me heerlijk om een paar shotguns met jullie te trekken.

Groetjes,

Daan

• 05 Maart 2005 - 08:10

Aldo(cygnific,FD-agent):

hey sanne,
    wat heerlijk zeg allemaal!
    het is hier een helemaal wit van de sneeuw.
    nog 2nachtjes en dan is het feest!!!!!!
    take care
    xx
    ps. gr.aan jorit, pas je een beetje op de KANA-BABE

• 06 Maart 2005 - 16:00

Tante Kaat:

hoi sanne en jorrit te gek wat jullie allemaal meemaken heel veel plezier verder en groetjes aan iedereen in tasmanie groetjes kaat

• 07 Maart 2005 - 09:18

Floor:

Hey San en Jorrit!

Ziet er weer schitterend uit! Nu op naar Australie!!Hoop dat het daar net zo mooi is. Super jullie verhalen en foto's! Veel plezier nog de laatste dagen in Nieuw-Zeeland.

Kus Floor

• 07 Maart 2005 - 12:45

Laura:

wauw.. dat ziet er echt fantastisch uit zeg! heel gaaf. geniet nog even van jullie laatste daagjes daar en ben benieuwd naar de volgende avonturen!
    X laura

• 07 Maart 2005 - 15:18

Kim:

He Sanne en Jorrit,
    Super om jullie verhalen te lezen en van de foto's word ik hlemaal jalours.
    Veel plezier in Australie.
    X Kim

• 08 Maart 2005 - 12:00

Lies:

Ziet er goed uit nog steeds!!!!!! San, was super leuk om je ff aan de telefoon te hebben. Ik was helemaal verrast. Nu weer lekker aan het werk!!! Kus, Lies

• 08 Maart 2005 - 14:30

Frans:

G'day mates!!

Hoe is het in het bruisende Sydney? Vergeet niet een bezoek te brengen aan Kings Cross, het Amsterdam van Sydney.
    Al lekker door George Street gebanjerd?? Geniet ze in The Land Down Under!!! Take care! Groet Frans

• 08 Maart 2005 - 18:07

Babette:

Hi, thanks voor t bericht op onze site! We gaan inderdaad ook de oostkust omhoog dus wie weet kunnen we ergens afspreken maar jullie liggen wel voor!! Nou ik kan echt niet wachten om te gaan...hou ons op de hoogte! Kus babs

• 08 Maart 2005 - 19:01

Alice:

Wow die dolfijnen zijn echt super gaaf!Echt hele mooie foto's. Heel veel plezier in Australie,
    kus Alice

• 08 Maart 2005 - 21:10

Alice Goossens:

Te gek allemaal die mooie dingen die jullie beleven.
    Ik zag dat jullie ook in Dunedin zijn geweest, hier heeft Niels aan de Uni stage gelopen. Prachtige fotos erbij! Geniet met volle teugen in Australie. Groetjes Alice en Lens